Mazzeltje - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Jolande Spaas - WaarBenJij.nu Mazzeltje - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Jolande Spaas - WaarBenJij.nu

Mazzeltje

Door: Gilbert

Blijf op de hoogte en volg Jolande

18 Juli 2014 | Nederland, Boxtel

Mooi, gratis upgrade voor 4 Hollanders. 520 euro's in de pocket. Het is trouwens wel goed geregeld hier in Boxtel. We zijn met zijn allen aan het oefenen voor de warmte in verweggie. Zweet zweet, puf puf. Geintje. Ik hepperzinin.

• 19 Juli 2014 - 08:50

Ron:

Hele fijne reis! Ben benieuwd naar de foto's en reisverslagen. Vandaag eerst nog even ons moeke verhuizen in die tropische hitte! :-)
    Veel plezier, xx

• 19 Juli 2014 - 16:22

Essie Vlierbessie:

He schatties, nu al zin in jullie reis te volgen! Ook een beetje mee op reis daardoor ! graag veel foto's van poesies en andere fijne dieren. xxx essie

• 21 Juli 2014 - 00:28

Sands:

So far so good! Kben zooo benieuwd naar alle avonturen die jullie te wachten staan. Geniet!!! en ik geniet hier met jullie mee. Xxxxxx